Post by omecjarhache on Feb 20, 2022 14:41:59 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Tycoon 2022 version ▞▞▞
Det er meget sjovt og madlavning er sjovt
Bottle Flip 3D Casual games shq
Jeg kan godt lide dette v meget. Dette er et simpelt spil. Dette spil gjorde mig glad. Dette er virkelig madlavningsspil
Cooking Tycoon Fritidsspill nmtr
Meget godt et spil Underviser om tidsforbrug Det vil sige, ikke at komme for sent med at lave mad Og det er en god hjælp til at oprette en restaurant
Det er virkelig et fedt spil at spille, men pludselig holder kunden op med at komme for altid, og nu har jeg ikke andet valg end at slette det. Jeg har altid troet, at jeg ville nå den sidste etage, og så sker det
Det er et meget flot spil, det hjælper en til at kende forskellige typer af restruaenter og retter, jeg elsker det.
Bhut acha
dog ikke så godt som jeg
Jeg kan godt lide det i første omgang, fordi det så nemt og virkelig sjovt, men da mit niveau steg op og op, blev det så svært, og supermanden hjalp mig ikke engang
Godt det er virkelig nyttigt til at lave mad perfekt
Jeg elsker dette spil. Jeg vil aldrig slette det. Slet venligst ikke spillet, det er det bedste spil nogensinde i mit liv. Download det. Tak for din tid. Jeg ville ønske, jeg kunne give den 10.000.000 stjerner. Hvis du ikke har downloadet det, går du glip af en masse sjov.
Dette er et spil, hvad det her. Jeg vil spille dag 29 hurtigt. Jeg vil vælge lageret af cola, men ingen vil have dem, hvad alle varer vil have, så jeg vil afinstallere og installere 2 gange, og jeg vil spille i første gang, det er ikke godt 😕
Jeg kan ikke tilberede 2 ting ad gangen. Jeg mistede kundeservice, da de entre, mens jeg har niveau 5 tjener
Dette er spillet, der hjælper dig med at mestre, hvordan man laver mad
Jeg elsker det her. Virkelig et godt madlavningsspil. Dette er et af mine yndlings madlavningsspil. Jeg har for nylig installeret spillet. Så ⭐⭐⭐⭐⭐
Jeg kan godt lide dette spil, for det er så inspirerende og motiverende for folk, der er mesterkokke 😎😎😎e
Spillet fryser, da jeg prøver at logge af det værste spil
Dets smukke spil får mig til at nyde det, men når jeg når 247 dage, er spillet ventet
Det er sjovt at lege og du lærer mere om forskellige typer mad og du lærer også mere om nye forskellige opskrifter
Downloader ikke hurtigt
Jeg elsker dette spil, det virker bare ikke efter dag 200, og jeg venter evigt på, at kunderne kommer ind
Det var godt, men jeg ville elske, hvis spillerne lignede mindre tegneseriefigurer mere i animationsformat. Og madlavningen kunne også være ét sted og ikke adskilt fra restauranten.
Dejligt og interessant
Det er ikke fantastisk spil
Så sjovt! I skal tilføje en fremskridtsknap eller et tal, så når vi har en ny enhed, kan vi indtaste koden, og vi får vores fremskridt tilbage. Generelt elsker jeg dette spil så vanedannende og sjovt.
Cooking Tycoon கேஷுவல் otd
Det er et interessant spil, især for dem, der ved, hvordan man laver mad. Jeg bedømmer dig fire stjerner godt arbejde, fortsæt med det
Det er medium spil, det er godt, interessant. Men også kedeligt
Spillet har stoppet 155 dage, så venligst rettet hjælp herr
Jeg kan godt lide dette spil, men den måde kunderne går på, mens du laver mad, er problemet, skift venligst det tak😐😐
Det er et meget flot spil. Jeg spillede det spil hver dag. Jeg nåede drink bar, og alle de andre etager kører gennem auto.en dag, når jeg begynder at spille dette spil er som studs, kunderne vil komme til stueetagen, og så vil de være usynlige. Nu kan jeg ikke spille dette spil på grund af kundernes usynlighed........ Hvis jeg afinstallerer og installerer, skal jeg starte fra den første......så har du en løsning til det... Jeg kan lide dette spil, og jeg elsker det her spil sååååååååååååååååååååååååå meget
😴😴
Jeg har installeret dette spil, og hver gang sker det det samme. Spillet stopper automatisk, og der kommer ingen kunde. Jeg kan ikke lide spillet. Gør ikke denne fejl. Jeg har installeret dette spil ni ti gange, men det sker altid. og når jeg afinstallerer, så næste dag, jeg installerede, så spillede spillet godt. Lad være med at gøre dette igen. Dette spil er ikke godt. Jeg har åbnet dette spil, men der kommer stadig en kunde ind hotellet, men ikke komme på gulvet .Jeg vil sige u tak, når du vil gøre spillet korrekt .tak forhånd
Dette spil er dejligt og meget let kontrol og god grafik. Jeg kan godt lide dette spil. Jeg foreslår til madlavning tycoon 2 spil lancering Jeg venter fra vores virksomhed nyt spil.. 🙏🙏🙏🙏 Mit navn er Gaurang Fra Indien (MAHARASHTRA) Jai hind
Jeg troede, du ville tjene penge ved at se annoncer, men der er ingen, spillet er godt, men jeg har brug for annoncer
Jeg elsker madlavning tycoon, fordi du får 2 lære at lave mad
Jeg elsker bare denne app, men den skal justeres lidt. Jeg er sikker på, at du vil elske den.
Jeg elsker det bare, men de burde reducere prisen på etaperne lidt.
Cooking Tycoon Ajanviete iuiy
Jeg spillede det, og det var fantastisk, men opdater det.
Cooking Tycoon عمومی hvyc
hvorfor dette spil, når du er på niveau 6, bliver det svært, når du ikke har mønter
Det er et godt spil, men på et tidspunkt hænger det, og kunderne kommer ikke og stopper med at arbejde.
Meget interessant og vidunderligt spil, jeg kunne bare ikke få nok af spillet, det gjorde min dag, hver gang ejerne af spillet skulle fortsætte med det